1. Hi Guest. If you're not subscribing to us on YouTube yet, you're missing out on car news and reviews. Subscribe to our channel to get notified when we post new videos.
    Dismiss Notice
Dismiss Notice
Hi Guest, stickers are available from our online store. and are now half price.

just bought an ibiza..

Discussion in 'INTRODUCTIONS - New Members' started by Scotty_, Feb 16, 2013.

  1. seatleon2012

    Joined:
    Apr 28, 2012
    Messages:
    1,798
    Likes Received:
    1
    its mainly for show purposes to show off my dipped engine bay parts
     
  2. Scotty_

    Scotty_ Active Member

    Joined:
    Feb 16, 2013
    Messages:
    53
    Likes Received:
    0
    That's the car been dropped off to get wrapped ! Get it back tomorrow !! Buzzing
     
  3. NathFRMk2

    NathFRMk2 Active Member

    Joined:
    Mar 2, 2013
    Messages:
    146
    Likes Received:
    0
    Looking forward to seeing the pics!! have you got vids of the before and after sound for the K&N? :)
     
  4. Scotty_

    Scotty_ Active Member

    Joined:
    Feb 16, 2013
    Messages:
    53
    Likes Received:
    0
    Me too mate I'm excited to see how it turns out ! And yeah man I do. Tbh you can hear it better when driving. You can hear it sucking properly. Sounds kinda dirty doesn't it lol
     
  5. NathFRMk2

    NathFRMk2 Active Member

    Joined:
    Mar 2, 2013
    Messages:
    146
    Likes Received:
    0
    Yeah it does, I know what you mean though lol, and yeah ive had inductions on 2 of my previous cars and you dont gear the benefits until your driving along with your foot planted haha, I wanted one for the fr but i dint think its really worth it in the diesel :)

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
     
  6. Scotty_

    Scotty_ Active Member

    Joined:
    Feb 16, 2013
    Messages:
    53
    Likes Received:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Wooooo absolutely love it man !!!
     
  7. NathFRMk2

    NathFRMk2 Active Member

    Joined:
    Mar 2, 2013
    Messages:
    146
    Likes Received:
    0
    Looks soooo sick dude! Bet your buzzin! :)

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
     
  8. Scotty_

    Scotty_ Active Member

    Joined:
    Feb 16, 2013
    Messages:
    53
    Likes Received:
    0
    Thanks man ! I am mate. I love the back of it. Looks mean as **** lol
     
  9. NathFRMk2

    NathFRMk2 Active Member

    Joined:
    Mar 2, 2013
    Messages:
    146
    Likes Received:
    0
    Yeah man looks meaaan! Haha

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
     
  10. NhojBob

    NhojBob White Van Man

    Joined:
    Mar 1, 2013
    Messages:
    101
    Likes Received:
    0
    Sick!
     
  11. NhojBob

    NhojBob White Van Man

    Joined:
    Mar 1, 2013
    Messages:
    101
    Likes Received:
    0
    Looks mean with the vinyl and tints!
     
  12. Scotty_

    Scotty_ Active Member

    Joined:
    Feb 16, 2013
    Messages:
    53
    Likes Received:
    0
    How did you even do this btw haha ?
     
  13. seatleon2012

    Joined:
    Apr 28, 2012
    Messages:
    1,798
    Likes Received:
    1
     
  14. NathFRMk2

    NathFRMk2 Active Member

    Joined:
    Mar 2, 2013
    Messages:
    146
    Likes Received:
    0
    I like the lights haha, where did you get the cover dipped? And if you dont mind me asking, how much was it? :)

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
     
  15. Neale11

    Neale11 Guest


    Got to say that is looking absolutely minted! Got the same car and colour in the garage tomorrow to get the windows tinted then in a gew months hoping to do what you have just done as it looks class! Couldnt find any photos of the car with the black roof and mirrors but after seeing it now its a sure yes to getting it done on mine!
     
  16. Scotty_

    Scotty_ Active Member

    Joined:
    Feb 16, 2013
    Messages:
    53
    Likes Received:
    0
    Thanks mate! aye man I'd defo recommend it. The back number plate recess sets it right off !! Loving it ! How dark will your tints be? Mines is just standard privacy glass from seat when the car was made. I was thinking about getting my front lights tinted and putting a h7r xenon kit in. Reduce the chances of me getting a pull cause of it haha. And get the front bumper wrapped like the bocanegra ! It will be a mean looking mutha****ah !
     
  17. Woody-123

    Woody-123 Guest

    wish i had a new ibiza haha
     
  18. Scotty_

    Scotty_ Active Member

    Joined:
    Feb 16, 2013
    Messages:
    53
    Likes Received:
    0
    What you got mate?
     
  19. Woody-123

    Woody-123 Guest

    got a white mk3 mate
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice