Dismiss Notice
Hi Guest, stickers are available from our online store.

Now THIS is my kind of neighbourhood!

Discussion in 'Leon Mk2 (2006-2012)' started by Gizzer, Jun 30, 2009.

  1. Gizzer

    Gizzer Active Member

    Joined:
    Apr 24, 2008
    Messages:
    105
    Likes Received:
    0
    Was just about to put mine in the garage when I spotted this photo opportunity...

    [​IMG]


    [​IMG]

    I'm thinking of press-ganging the rest of the residents into buying FR's and then getting the council to rename our street to "Avénue de Léon"

    What do you think? :D
     
  2. Chrisdaman

    Chrisdaman 1 gearbox dead, any more?

    Joined:
    Mar 21, 2007
    Messages:
    2,106
    Likes Received:
    0
    lucky sod :lol:

    is that one in the distance a K1?
     
  3. m0rk

    m0rk sarcasm comes free
    Site Owner

    Joined:
    May 19, 2001
    Messages:
    27,835
    Likes Received:
    18
    Nope, it doesn't have that garish / unique to K1 / special (delete as applicable) body kit :)
     
  4. Gizzer

    Gizzer Active Member

    Joined:
    Apr 24, 2008
    Messages:
    105
    Likes Received:
    0
    No, we both have standard FR's. The only difference is the neighbour's burns oil and mine burns money :D
     
  5. markmeus

    markmeus Mark Graham

    Joined:
    Jun 9, 2007
    Messages:
    2,951
    Likes Received:
    12
    Chrome mirrors on both?
     
  6. Gizzer

    Gizzer Active Member

    Joined:
    Apr 24, 2008
    Messages:
    105
    Likes Received:
    0
    Yep! Spooky huh?!




    Neighbour had chrome mirrors first, and I loved look of it so I did same (after letting him know I was about to copy ;) ), as for Candy White - that was sheer fluke that we ordered the same at pretty much the same time.

    I think the Candy White & chrome mix looks really good (much better than the not-quite-silver, not-quite-grey wing mirrors that come as standard).

    I have no problems with same colour/same mods /same street - if a car looks as good as the FR in Candy then the more the merrier!
     
    #6 Gizzer, Jun 30, 2009
    Last edited: Jun 30, 2009
  7. Bedlam

    Bedlam Active Member

    Joined:
    Feb 26, 2009
    Messages:
    808
    Likes Received:
    186
    :lol:
    Maybe just a sign "Beware of the Leon's"
     
  8. bizzaboy

    bizzaboy Guest

    Nice. I'd have either! ;) However, talk about " ....keep up with the Jones's ". :)

    I just wish that one of my neighbours (well the whole family actually) just disappear off the face of the earth! ....or MOVE, would be a simpler solution! lol.
     
  9. traumapat

    traumapat Leon Cupra IHI

    Joined:
    Jul 24, 2005
    Messages:
    5,930
    Likes Received:
    3
    getting a bit common isnt it, nice tranny;):p:lol:
     
  10. bizzaboy

    bizzaboy Guest

    The Chrome mirrors / Candy White just looks like they were made for each other - works very well. :)
     
  11. Nath.

    Nath. The Gentlemans Express

    Joined:
    Jan 1, 2006
    Messages:
    8,624
    Likes Received:
    16
    In the first pic above the drivers mirror, on the brick wall, there is an odd looking thing just hanging there. What is it?

    And it looks like your front plate has been derved, but not by one with a DPF though :lol:
     
    #11 Nath., Jul 1, 2009
    Last edited: Jul 1, 2009
  12. bizzaboy

    bizzaboy Guest

    ^ LOL. :D

    Yeah, not really liking the mixed tones of the hedges behind either, perhaps a bushy year round ever-green would work well? :lol: (joke).

    It's comical how we've now moved onto the background details. :)
     
  13. robdf2

    robdf2 Yellow is the best

    Joined:
    Feb 21, 2006
    Messages:
    3,610
    Likes Received:
    2
    LMFAO !

    so you not a fan then mOrk?
     
  14. flashp

    flashp Active Member

    Joined:
    Jul 1, 2008
    Messages:
    113
    Likes Received:
    0
    I'm the neighbour!
    They can all have them so long as they aren't white...and they have they new ones so they have the ugly face :clap:

    Good photo BTW - I approve!
     
  15. Gizzer

    Gizzer Active Member

    Joined:
    Apr 24, 2008
    Messages:
    105
    Likes Received:
    0
    An optical illusion - it's the tiles on the chimney breast where it narrows in - it looks like a flat wall but the chimney is actually jutting out..

    10/10 for observation though...
     
  16. Nath.

    Nath. The Gentlemans Express

    Joined:
    Jan 1, 2006
    Messages:
    8,624
    Likes Received:
    16
    Ahh, yeah, I see now :clap:
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice